Ga naar website navigation Ga naar artikel navigatie Ga naar inhoud

Samen bouwen aan waardevolle ontmoetingen

‘Live heeft impact’, is onze overtuiging: mensen blijven de behoefte houden om elkaar te treffen. Zeker in een steeds digitaler wordende wereld.

Beurzen en evenementen

Bij Jaarbeurs bouwen we aan nieuwe concepten en optimaliseren we onze huidige events voortdurend. Dat doen we op basis van de wensen van onze bezoekers.

Internationaal

Ook internationaal legden we ons toe op meer ‘focus’. In Azië lag dat op ondernemerschap en het claimen van positie. Er ligt een duidelijk accent op groei en technologische veranderingen gaan er razendsnel.

Innovatie

Innovatie is een drijvende kracht voor verandering. Met innovatie kunnen we anticiperen op de continu veranderende wensen en behoeften van exposanten en bezoekers en de waarde van onze events voor stakeholders vergroten.

De nieuwe Jaarbeurs: duurzaam, leefbaar, aantrekkelijk

Jaarbeurs en de gemeente Utrecht zijn al meer dan 100 jaar onlosmakelijk met elkaar verbonden. Met ons masterplan voor de nieuwe Jaarbeurs geven we de stad iets terug. We bieden kansen voor Jaarbeurs, de stad Utrecht en zijn bewoners.

Een gezonde en duurzame Jaarbeurs

Bij Jaarbeurs streven we naar een balans tussen mens, milieu en maatschappij. Niet alleen voor onze kinderen, maar ook voor toekomstige generaties.

Hechte organisatie met een dynamische werkomgeving

Jaarbeurs is trots op haar medewerkers. Zonder alle collega’s worden de doelen niet gerealiseerd. Dat vraagt om gezonde medewerkers die met lef en passie, zich inzetten en zich steeds weer ontwikkelen.

Toelichting op het financiële jaar

In 2019 hebben de financiële resultaten zich positief ontwikkeld. De omzet is gestegen met 13% naar € 141 miljoen. Zowel nationaal als internationaal hebben hieraan bijgedragen.

'Samenwerking gaat verder dan commercie'

‘Jaarbeurs wil niet alleen maar vierkante meters verkopen. De medewerkers van Jaarbeurs hechten juist veel waarde aan wat wij als klant belangrijk vinden’, aldus Ewald LJ van Hal, directeur van Vereniging Koninklijke Nederlandse Bouwkeramiek (KNB).

'Jaarbeurs durft groots te denken'

Vanuit het raam van zijn werkkamer kijkt Klaas Verschuure uit over de daken van het Jaarbeurscomplex: 'Een grijze vlakte.

Toon meer resultaten