Ga naar website navigation Ga naar artikel navigatie Ga naar inhoud

Samen bouwen aan waardevolle ontmoetingen

‘Live heeft impact’, is onze overtuiging: mensen blijven de behoefte houden om elkaar te treffen. Zeker in een steeds digitaler wordende wereld.

Beurzen en evenementen

Bij Jaarbeurs bouwen we aan nieuwe concepten en optimaliseren we onze huidige events voortdurend. Dat doen we op basis van de wensen van onze bezoekers.

Internationaal

Ook internationaal legden we ons toe op meer ‘focus’. In Azië lag dat op ondernemerschap en het claimen van positie. Er ligt een duidelijk accent op groei en technologische veranderingen gaan er razendsnel.

Innovatie

Innovatie is een drijvende kracht voor verandering. Met innovatie kunnen we anticiperen op de continu veranderende wensen en behoeften van exposanten en bezoekers en de waarde van onze events voor stakeholders vergroten.

'Samenwerking gaat verder dan commercie'

‘Jaarbeurs wil niet alleen maar vierkante meters verkopen. De medewerkers van Jaarbeurs hechten juist veel waarde aan wat wij als klant belangrijk vinden’, aldus Ewald LJ van Hal, directeur van Vereniging Koninklijke Nederlandse Bouwkeramiek (KNB).