Ga naar website navigation Ga naar artikel navigatie Ga naar inhoud

De waarde die we creëren voor onze klanten

‘Live heeft impact’, is onze overtuiging: mensen blijven de behoefte houden om elkaar te treffen. Zeker in een steeds digitaler wordende wereld. 

Samen bouwen aan waardevolle ontmoetingen

In commercieel opzicht was 2019 een druk en daarmee goed jaar voor Jaarbeurs. De groeiende economie zorgde ervoor dat bedrijven en organisaties meer willen en kunnen organiseren. Daarnaast werken we al enkele jaren aan een divers en aantrekkelijk portfolio.

Scherpe focus

Ook in 2019 hebben we stappen gezet in hoe onze events presteren in dienstverlening, beleving, interactie en activatie. Bij alles wat we doen, in de hele keten, waren we scherper op onze focus, de 'dikke 9': een excellente klantervaring. Dankzij onze inspanningen bleven de aantallen (grote) beurzen en events (81), congressen en vergaderingen (8.330) en bezoekers (2,3 miljoen) in 2019 onverminderd hoog (2018: 79 en 2,3 miljoen), maar groeide de opbrengsten van € 127 miljoen in 2018 naar € 141 in 2019. De klantwaardering bleef stabiel. Bezoekers waarderen onze dienstverlening met een 7,4 (2018: 7,6) en exposanten met een 7,5 (2018: 7,5).